Au început înscrierile pentru acest an școlar.

Gradinita Discover Me

Gradinita Discover Me

Prezentare Gradinita

Gradinita noastra ofera ingrijire si educatie copiilor cu varste cuprinse in 2 si 6 ani, intr-un spatiu securizant, cald si prietenos, in care copiii se integreaza usor si se simt ca intr-o a doua casa.

Structura grupelor este constituita dupa criteriul varstei astfel:

  • Mini: 2-3 ani
  • Mica: 3-4 ani
  • Mijlocie: 4-5 ani
  • Mare: 5-6 ani

Gradinita si-a inceput activitatea in 2006, fiind autorizata de Ministerul Educatiei prin Ordinul Ministrului nr.1681/02.08.2007.

Cadre didactice

Educatoare calificate cu experienta in lucrul cu copiii in sistemul privat si de stat, asistente educationale, profesor engleza, profesori colaboratori pentru activitatile optionale, psiholog.

Abordare educationala

Activitatile prevazute in programa de studiu sunt abordate prin metode motivante, interesante, distractive in care copilul participa activ, experimenteaza, descopera el insusi realitatea, intelege si aplica apoi conceptele invatate in situatii reale de viata.

Dotari

Sali de clasa pentru fiecare dintre grupe, sala pentru activitati comune, biblioteca, cabinet medical, grupuri sanitare, sala de mese, loc de joaca in interior cu dotari corespunzatoare, loc de joaca in exterior.

Asistenta medicala

Asigurata zilnic de catre o asistenta calificata care asigura triajul copiilor la intrarea in gradinita. Asistenta medicala este prezenta in gradinita pe tot parcursul zilei.

Adaptare

Separarea de mediul familial reprezinta un moment foarte important in viata unui copil, el afecteaza confortul psihic al copilului dar si al parintelui. De aceea ne dorim ca acest proces sa se realizeze gradual, lin, astfel incat copiii sa se acomodeze si sa se simta confortabil in noul mediu, dar si parintii sa se desparta linistiti de copilul lor.

De aceea am initiat un program de adaptare in care fiecare copil si parinte sa devina familiar cu spatiul gradinitei, cu personalul din gradinita si cu programul. Este foarte important de asemenea pentru copil sa dezvolte o relatie pozitiva cu personalul alocat fiecaruia astfel incat sa se simta confortabil si in siguranta atunci cand parintii il vor lasa singur.

Educatorii nostri au o pregatire in psihologie care include planul de integrare a copilului in gradinita. Supraveghetoarele sunt gata sa dedice un timp special fiecarui copil in adaptare.

Plan Educational

Avem ca scop realizarea unui mediu educational vesel, securizant si cald (un alt fel de “ca acasa”), in care fiecare copil este stimulat sa se dezvolte in ritmul sau, este motivat si incurajat sa isi atinga potentialul maxim si echilibrul emotional.

Procesul instructiv-educativ se realizeaza prin tehnici de predare moderne, interactive, creative, avand in centru copilul si stimularea interesului lui de a participa prin joc, experiment si exploarare – joaca imaginativa, arta, joc de roluri si teatru, dans, povestire, gatit, stiinte, muzica, scris, citit si introducerea primelor notiuni de matematica si cunoasterea mediului.

Planul de actitivitati urmareste obiectivele din programa MECTS. Punem un accent deosebit pe dezvoltarea emotionala armonioasa a copilului si de aceea am conceput un plan special de activitati de dezvoltare personala a copilului denumit Bilet pentru succes.

Nu incurajam concurenta, ci schimbul de resurse, lucrul in echipa si intrajutorarea. Consideram ca joaca libera e mai importanta decat competitia, iar participarea mai importanta decat victoria. Folosim aprecierea pozitiva si corectarea prin explicare, ocolind sistemul de pedepse si recompense.

Iesim cat mai des in aer liber, in curtea gradinitei, unde am amenajat si o mini-gradina de flori si plante aromatice a fiecare grupe. In anotimpul cald am inclus in program activitati educative de cunoastere a mediului in Gradina Botanica, aflata in imediatata apropiere. Incurajam parteneriatul cu parintii si ii implicam cat mai mult in deciziile noastre si in activitatile comune. Informam parintii activ si transparent, prin multiple canale de comunicare.

Comunicare cu parintii
— Kinderpedia

Pentru o comunicare cu parintii eficienta, transparenta si in timp real, am ales sa colaboram cu Kinderpedia.

Prin intermediul platformei Kinderpedia trimitem informatii esntiale catre parinti despe activitatea copilului in timpul zilei, prezenta, dispozitie, participarea la activitati, ce si cat a mancat, dormit, etc.

Prin Kinderpedia parintii sunt informati permanent despre progresul copilului, au acces prin intermediul fotografiilor la momentele speciale ale zilei, precum si la calendarul de evenimente si multe altele.

Este o aplicatie prietenoasa, usor de utilizat de catre parinti si bunici, economiseste timp pe care educatorii il pot aloca copiilor si nevoilor lor.

Comunicarea directa zilnica fata in fata sau telefonic

Incurajam un dialog reciproc cu parintii care sunt informati in permanenta despre activitatile din gradinita, progresele copiilor si, totodata, ne sprijina in lucrul cu copii oferindu-ne feed-back (propuneri, sugestii, recomandari).

Panoul avizier de la intrarea in gradinita

In care sunt prezentate informatiile de ultima ora pe care ar trebui sa le stie parintii (vizite in gradinita, aniversari, reminder)

Evaluarea semestriala a progresului copilului

Intalniri periodice cu parintii si activitati comune parinte-copil

Parintii sunt invitati periodic in gradinita sa participe alaturi de copiii lor la activitati pe teme de interes pentru copii: “Zvon de toamna”; “Master Chef & Mini Chef”; “Atelierul lui Mos Craciun”; “Targ de martisoare”; “Ziua Pamantului” etc.

„Saptamana Portilor deschise"

Activitate semestriala la care parintii au posibilitea sa participe, in calitate de observatori, la activitatile care se deruleaza in gradinita conform orarului.

Bilet pentru Succes

In perspectiva noastra, pentru a deschide drumul copiilor catre un viitor succes, pregatirea academica este necesara dar nu si suficienta.

De aceea programul educational Discover Me include un program de dezvoltare personala a copilului denumit “BILET PENTRU SUCCES” care are ca obiectiv stimularea inteligentei emotionale a copilului si il ajuta sa dobandeasca abilitati de viata care sa-i asigure succesul de mai tarziu. 


Ii invatam pe copii sa se aprecieze pe ei insisi pentru ceea ce pot si ii incurajam sa indrazneasca sa experimenteze ce nu pot astazi, avand incredere ca vor reusi maine.

Ce mancam la Discover Me

Din anul 2020, am initiat un parteneriat cu un restaurant tip boutique, Atelierul de Tarte. Am ales sa colaboram cu acest restaurant, dupa multe cautari, datorita grijii pentru retete, alimente si ingredientele sanatoase folosite, dar atat cat si pentru atentia fata de selectarea personalului si a exigentei fata de respectarea conditiilor de igiena.

Credem ca un meniu bun este un meniu sanatos si echilibrat, care hraneste cu adevarat copilul si este atractiv, deci savurat din plin. Ne straduim sa oferim copiilor o hrana unde calitatea este pe primul loc, din ingrediente cat mai naturale, si pe cat posibil, bio, urmand cateva principii:

Se folosesc ingrediente simple si proaspete, cat mai naturale, integrale, neprocesate: mai putin din punga sau din cutie, mai mult din natura; nu folosim pui, porc, mezeluri sau dulciuri din comert.

Oferim cat mai putine dulciuri cu zahar rafinat, indulcim desertul cu fructe, miere, indulcitori naturali. Introducem cruditati suficiente (fructe, salate, verdeturi), colorate si apetisante;

Oferim mancare usoara, fara prajeli, suntem atenti la asocierile dintre alimente, pentru o digestie usoara si integrarea tuturor principiilor nutritive in meniul saptamanal.

Suntem flexibili in situatia unor nevoi speciale (intolerante sau alergii alimentare), si tinem cont de fiecare copil pentru un meniu adaptat.

Incurajam “hranirea constienta” (mestecam incet, atenti la gusturi si arome, ne bucuram de ceea ce vedem in farfurie), bucuria de a manca impreuna in mica noastra comunitate, bunele maniere la masa si autonomia.

Ce mancam la Discover Me

Din anul 2020, am initiat un parteneriat cu un restaurant tip boutique, Atelierul de Tarte. Am ales sa colaboram cu acest restaurant, dupa multe cautari, datorita grijii pentru retete, alimente si ingredientele sanatoase folosite, dar atat cat si pentru atentia fata de selectarea personalului si a exigentei fata de respectarea conditiilor de igiena.

Incurajam “hranirea constienta” (mestecam incet, atenti la gusturi si arome, ne bucuram de ceea ce vedem in farfurie), bucuria de a manca impreuna in mica noastra comunitate, bunele maniere la masa si autonomia.

Credem ca un meniu bun este un meniu sanatos si echilibrat, care hraneste cu adevarat copilul si este atractiv, deci savurat din plin. Ne straduim sa oferim copiilor o hrana unde calitatea este pe primul loc, din ingrediente cat mai naturale, si pe cat posibil, bio, urmand cateva principii:

Se folosesc ingrediente simple si proaspete, cat mai naturale, integrale, neprocesate: mai putin din punga sau din cutie, mai mult din natura; nu folosim pui, porc, mezeluri sau dulciuri din comert.

Oferim cat mai putine dulciuri cu zahar rafinat, indulcim desertul cu fructe, miere, indulcitori naturali. Introducem cruditati suficiente (fructe, salate, verdeturi), colorate si apetisante; o zi pe saptamana avem meniu lactovegetarian.

Oferim mancare usoara, fara prajeli, suntem atenti la asocierile dintre alimente, pentru o digestie usoara si integrarea tuturor principiilor nutritive in meniul saptamanal.

Suntem flexibili in situatia unor nevoi speciale (intolerante sau alergii alimentare), si tinem cont de fiecare copil pentru un meniu adaptat.

Admitere si Taxe

Program Scurt

8:00 – 12:30
1450 RON Lunar
  •  

Program Mediu

8:00 – 13:00
1450 RON Lunar
  • + 30 lei masa / zi

Program Lung

8:00 – 18:00
1700 RON Lunar
  • + 30 lei masa / zi

*Taxa se achita la inceputul fiecarei luni pentru luna in curs.
**Din taxa nu se scad absentele. Masa se calculeaza pentru zilele in care copilul a fost prezent in gradinita.

Discounturi acordate

10% pentru copiii proveniti din aceeasi familie (frati);
10% pentru plata integrala a taxei la inceputul anului scolar;

La intrarea copilului in colectivitate, dosarul va fi completat cu

Intrebari Frecvente

Separarea de mediul familial reprezinta un moment foarte important in viata unui copil, el afecteaza confortul psihic al copilului, dar si al parintelui. De aceea am creat un program de adaptare in gradinita, in care unul din parinti insoteste copilul in timpul petrecut la gradinita, acest timp scazand progresiv pe masura ce copilul capata incredere si se simte securizat emotional in noul lui mediu (vezi ADAPTAREA).

Separarea de mediul familial reprezinta un moment foarte important in viata unui copil, el afecteaza confortul psihic al copilului, dar si al parintelui. De aceea am creat un program de adaptare in gradinita, in care unul din parinti insoteste copilul in timpul petrecut la gradinita, acest timp scazand progresiv pe masura ce copilul capata incredere si se simte securizat emotional in noul lui mediu (vezi ADAPTAREA).

Renuntarea la pampers este un proces mai anevoios care tine de personalitatea fiecarui copil. Personalul gradinitei noastre intelege acest lucru si sprijina familia in demersul pe care il face. De multe ori intrarea in colectivitate grabeste procesul renuntarii la pampers.

Printre lucrurile pe care le consideram foarte importante si pe care le incurajam in institutia noastra este comunicarea cu parintii. Parintii sunt informati zilnic, prin comunicare directa sau prin intermediul fiselor zilnice de observatie despre participarea copilului la activitatea din gradinita,rapoartele de activitati trimise parintilor cuprind si o rubrica de evaluare a achizitiilor facute de fiecare copil in parte referitoare la tema respectiva. De asemenea, exista trei sesiuni de evaluare pe parcursul unui an scolar, in care parintii sunt programati pentru o discutie individuala cu educatorii.

Politica noastra este sa-i incurajam pe copii sa-si rezolve pasnic conflictele si sa spuna ce-i deranjeaza in comportamentul celuilalt. Daca nu reusesc sunt invatati sa ceara sprijin unui adult.

Incurajam prin laude si aprecieri comportamentele pozitive si discutam despre cele negative, incercand sa le corectam.

Se intampla frecvent ca un copil , pana se obisnuieste cu regulile si programul din gradinita sa refuze sa participe la anumite activitati. El nu va fi fortat, va fi insa prezent in incaperea in care ceilalti copii participa si expus astfel la stimuli, isi va dori el la un moment dat sa intre in jocul celorlalti.